Na górze grafiki jest napis: Narodowy Spis Powszechny 2021 to spis bezpieczny dla seniorów! Poniżej widać mężczyznę i kobietę w starszym wieku. Na dole grafiki są cztery małe koła ze znakami dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia, obok nich napis: Liczymy się dla Polski! W prawym dolnym rogu jest logotyp spisu: dwa nachodzące na siebie pionowo koła, GUS, pionowa kreska, NSP 2021.

Narodowy Spis Powszechny 2021 – spis bezpieczny dla seniorów

22 kwietnia 2021
Na górze grafiki jest napis: Loteria Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021. Poniżej jest napis: Sprawdź co możesz zyskać spisując się przez Internet! Regulamin i szczegóły loteria.spis.gov.pl Po lewej stronie grafiki widać samochód i karty przedpłacone. Na dole grafiki są cztery małe koła ze znakami dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia, obok nich napis: Liczymy się dla Polski! W prawym dolnym rogu jest logotyp spisu: dwa nachodzące na siebie pionowo koła, GUS, pionowa kreska, NSP 2021.

Narodowy Spis Powszechny 2021 – Spisz się przez Internet i wygraj samochód!

30 kwietnia 2021

POGODA

Dzisiaj
8 października 2026
Piątek
9 października 2026
Sobota
10 października 2026
Niedziela
11 października 2026

Pit dla młodych

29 kwietnia 2021

Uwaga: począwszy od 2021 r. z ulgi dla młodych mogą korzystać dodatkowo osoby, które nie ukończyły 26. roku życia i osiągają przychody z tytułu odbywania praktyki absolwenckiej i stażu uczniowskiego.

Dla kogo ulga dla młodych w PIT

Dla osób, które nie ukończyły 26. roku życia i osiągają przychody z pracy (czyli ze stosunku pracy, spółdzielczego stosunku pracy, stosunku służbowego lub stosunku pracy nakładczej) i z umów zlecenia zawartych z firmą. A począwszy od 2021 r. – również z tytułu odbywania praktyki absolwenckiej i stażu uczniowskiego. Z ulgi korzysta około 2 mln młodych pracowników.

Na czym polega ulga

Ulgą objęte są przychody z pracy oraz z umów zlecenia oraz od 2021 r. z tytułu odbywania praktyki absolwenckiej i stażu uczniowskiego do wysokości 85 528 zł w roku podatkowym. Do tego limitu przychody młodego podatnika są zwolnione z PIT.

W 2019 r. limit zwolnienia wynosił 35 636,67 zł, czyli 5/12 limitu rocznego, ponieważ zwolnienie obowiązywało przez 5 miesięcy, od sierpnia do grudnia.

Zwolnienie obowiązuje niezależnie od liczby umów lub liczby płatników. Jeżeli zarabiasz więcej, to dopiero nadwyżka (ponad 85 528 zł) będzie opodatkowana według skali podatkowej.

Przeczytaj więcej…

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Pobierz

✕